piątek, 23 listopada 2012

.

Witam was wszystkich. 
Ten blog, cóż, była moim drugim i jak niektórzy sądzą najlepszym, możliwe. Lecz istnieje pewna przeszkoda, która ciąży mi od dłuższego czasu. Nie potrafię nic napisać na tego bloga. Starałam się, żeby to jednokrotnie, lecz za każdym razem wychodził rozdział niczym odcinek ' Mody na Sukces', a chyba każdy z was wie, jaki ten serial jest oklepany i ogólnie do dupy. Więc po zastanowieniu się, która trwało dość długo muszę stwierdzić, że zawieszam tego bloga ( znów ) i wrócę na niego dopiero, kiedy wymyślę dalszą, mniej oklepaną część tej historii. W każdym bądź razie dziękuję, że byliście i mam skrytą nadzieję, że jeszcze będziecie.
Wasza Nathalie. xx.

3 komentarze:

  1. Nie zależnie od tego jak bardzo chciałabyś się mnie pozbyć Ja zawszę będę . Mam nadzieję ,że zawieszenie przez ciebie tego bloga nie potrwa zbyt długo .Będę czekać <3

    OdpowiedzUsuń