poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Informacja.

Cześć.
Chciałam was poinformować o czymś i od razu przeprosić.
Więc : zawieszam bloga do miesiąca października. Teraz mam dość skomplikowane życie prywatne, więc nie za bardzo mam jak skupić się na pisaniu. Obiecuję, że przez ten miesiąc postaram się coś napisać, a później to wszystko ocenicie WY. Mam też nadzieję, że nie zostawicie mnie tu na pastwę NIKOGO. Chciałabym też podziękować wam, że jednak ktoś to czyta. Miłe uczucie jak wchodzi się na swojego bloga i widzi się liczę wyświetleń czy chociażby nowy komentarz.
Takimi słowami żegnam się z wami na cały wrzesień. 
DO ZOBACZENIA! xx.

5 komentarzy:

  1. szkoda ;c ale czekam :)

    Magda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. będe czekać bo jestem bardzo ciekawa dalszej części i uwielbiam twoje opowiadanie :D trzymaj się w takim razie ;) xx
    K.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde ,szkoda .Strasznie lubię to opowiadanie no ,ale rozumiem .Życie prywatne jest najważniejsze .Powodzenia ,będę czekac ! xX

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać :D
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent kobieto . Czekam na więcej . mam nadzieje ze wszystko pójdzie po twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń